top of page

Importujemy Twoje auto z USA

     OKREŚLENIE WYMAGAŃ I       POSZUKIWANIE POJAZDU

1

Jesteśmy bardzo ciekawi jakiego samochodu właśnie szukasz! Opowiedz nam o swoim wymarzonym aucie, a my pomożemy Ci je znaleźć. Jeśli chcesz możesz też szukać sam na stronach internetowych domów aukcyjnych www.iaai.com i www.copart.com 

 

Przed licytacją weryfikujemy historię pojazdu, którą otrzymasz od nas w raporcie Carfax. Dodatkowo korzystamy z programu monitorującego przebieg wszystkich aukcji na rynku amerykańskim, dzięki któremu możemy sprawdzić, czy pojazd był wcześniej licytowany. Wówczas mamy pewność, że nie jest to auto powierzchownie poprawione do zdjęć i ponownie sprzedawane w celu uzyskania wyższej ceny. 

PODPISANIE UMOWY I

WPŁATA KAUCJI 

2

Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy zabezpieczającej obie strony oraz wpłata kaucji zwrotnej w wysokości 10% kwoty licytacji.

W przypadku braku zapłaty dom aukcyjny

pobiera z naszego depozytu 10% na poczet kary.

W związku z powyższym jest to nasze zabezpieczenie na wypadek rezygnacji

klienta z już wylicytowanego pojazdu.

Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość kaucji.

W sytuacji, gdy wynik licytacji będzie

niepomyślny kaucja może zostać przeznaczona na poczet kolejnych licytacji

lub zgodnie z życzeniem zostanie zwrócona

w ciągu kilku godzin. 

 

     LICYTACJA I ZAKUP 

3

Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby wylicytowany pojazd spełniał wszystkie Twoje oczekiwania. Wspólnie ustalamy górną granicę licytacji, tak aby pojazd po naprawie był

tańszy o 20-30% w stosunku do podobnych aut na rynku krajowym. Przebieg licytacji

można śledzić online na żywo.

 

Po wylicytowaniu możesz liczyć na naszą pomoc w zakupie części oraz dostosowaniu pojazdu do wymogów europejskich.

Dodatkowo oferujemy usługę naprawy auta "pod klucz".

PŁATNOŚĆ ZA POJAZD 

4

W ciągu dwóch dni roboczych po wygranej licytacji, na podane przez nas konto w USA, należy dokonać zapłaty pełnej kwoty licytacji + prowizję dla domu aukcyjnego. Również na tym etapie możesz liczyć na nasze wsparcie!

Pamiętaj, że w przypadku opóźnienia w płatności dom aukcyjny nalicza karę za każdy dzień zwłoki. 

5

TRANSPORT DO PORTU I

FRACHT MORSKI 

Po zaksięgowaniu wpłaty organizujemy transport pojazdu wybierając najlepszą ekonomicznie drogę importu. Pojazd zostaje przetransportowany do najbliższego portu i załadowany do kontenera, aby rozpocząć drogę morską do Europy.

 

Czas oczekiwania na zakupiony pojazd wynosi ok. 6-7 tygodni. W tym czasie będziesz na bieżąco inormowany o postępach w transporcie.

6

ODPRAWA CELNA I TRANSPORT POJAZDU POD WSKAZANY ADRES 

Po przybyciu auta do wybranego portu w Europie zajmiemy się opłatami celno-skarbowymi. Wówczas zostaniesz poproszony o wykonanie przelewu należnej kwoty na konto agencji celnej. Po zaksięgowaniu wpłaty dostarczymy pojazd pod wskazany adres. 

7

PROWIZJA ZA

SPROWADZENIE AUTA 

Prowizja dla naszej firmy to ostatni

etap importu. Prosimy o dokonanie

płatności niezwłocznie po otrzymaniu

auta wraz z kompletem dokumentów.

ZADZWOŃ DO NAS

Biuro Toruń:

Tel: 510 468 420

Biuro Kraków:

Tel: 793 070 775

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
GODZINY OTWARCIA

Pon.- Pt.: 8:00-20:00    

Sobota:   8:00-18:00

SAMOCHODY TO NASZA PASJA 

Bądź zawsze na bieżąco i polub nasz profil na Facebooku    

USŁUGI

- Import samochodów z USA

- Naprawa aut "pod klucz"

- Wynajem samochodów

© 2023 by Dr. Repair. Proudly created with Wix.com

bottom of page